Proces rekrutacji

Proces rekrutacji w TPA składa się
z kilku etapów:

ETAP 1:

Znalazłaś(eś) interesującą Cię ofertę pracy na naszej stronie internetowej lub na portalu rekrutacyjnym? Jeśli tak, wyślij swoje dokumenty aplikacyjne za pomocą formularza aplikacyjnego on-line.

W przypadku braku oferty, która Cię interesuje – wyślij do nas swoją aplikację także za pomocą formularza aplikacyjnego, jednak w tym przypadku dokładnie określ swoje preferencje zawodowe – dział, stanowisko, miasto, a my skontaktujemy się z Tobą, jeżeli pojawi się oferta pasująca do Twojego profilu.

ETAP 2:

Analiza dokumentów aplikacyjnych przez dział HR.

ETAP 3:

Osoby, które przeszły etap selekcji aplikacji zostaną zaproszone na spotkania, podczas których mogą spodziewać się:

  • I rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielem Działu Personalnego
  • II rozmowy kwalifikacyjnej z bezpośrednim przełożonym i/lub szefem Działu
  • testów wiedzy i umiejętności badających poziom wiedzy merytorycznej niezbędnej na stanowisku, na które aplikują oraz umiejętności praktycznego rozwiązywania problemów najczęściej pojawiających się na danym stanowisku
  • testów językowych, badających poziom znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Assessment Center – czyli metody rekrutacji, pozwalającej zweryfikować kompetencje istotne na danym stanowisku.

ETAP 4:

Wybór najlepszego kandydata. Przedstawienie oferty zatrudnienia.

ETAP 5:

Informacja zwrotna do pozostałych uczestników procesu rekrutacyjnego.

 

Na każde Twoje pytanie związane z procesem rekrutacji chętnie odpowiemy!
Wystarczy napisać do nas na adres: kariera@tpa-group.pl

 

Przyjazna rekrutacja

Jesteśmy członkiem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, której celem jest promowanie dobrych praktyk w  rekrutacji i  tworzenie standardów
w  tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relację z  kandydatami i ich wrażenia z  procesu rekrutacji