Jak zatrudnić robota w HR?

22

listopada 2018
TPA HR

Drukuj

Jak zatrudnić robota w HR?

TPA HR oraz Women In Real Estate in Poland zapraszają na warsztat „Jak zatrudnić robota w HR?

Robotyzacja dotyka wielu obszarów w organizacjach. Najwolniejszy robot pracuje dwa razy szybciej niż człowiek, nie potrzebuje przerw, urlopu a nawet stanowiska pracy. Maszyny nie są w stanie zastąpić ludzi, którzy są najcenniejszym zasobem każdej firmy, ale za to uwolnią czas na ich dalszy rozwój i unikatową wartość dodaną. Jednym z kluczowych czynników skutecznego wdrożenia robotów, jest włączenie przedstawicieli HR już na początku projektu.

Podczas spotkania, które odbędzie się 22 listopada 2018 r. w Warszawie, opowiemy jakie wyzwania i korzyści wynikają z robotyzacji. Podpowiemy jak zautomatyzować niektóre procesy, takie, jak np:

  • wypłaty wynagrodzeń
  • procesy rekrutacyjne
  • zarządzanie urlopami pracowników.

Zapraszamy!

Szczegóły wydarzenia:

TPA HR_Zaproszenie na warsztat_Jak zatrudnić robota w HR
Kontakt
Publikacje

Baker Tilly TPA Index: Lipiec 2022

Polska energetyka wiatrowa 4.0

Baker Tilly TPA Index: Kwiecień 2022

Global Dealmakers 2022: M&A market update

Baker Tilly TPA Index: Styczeń 2022

Raport TPA Group: Koszty zatrudnienia w Europie Śr…

50–procentowe koszty uzyskania przychodów dla bran…

Raport: Polski sektor living 2.0

Przedstawiciel podatkowy spółek nieruchomościowych…

Raport „Lądowa energetyka wiatrowa w Polsce”