Proces rekrutacji w TPA składa się z kilku etapów:
ETAP 1:
Interesuje Cię oferta pracy lub praktyk dostępna na naszej stronie internetowej lub na portalu rekrutacyjnym?
Jeśli tak, wyślij swoje dokumenty aplikacyjne za pomocą formularza aplikacyjnego on-line.
W przypadku braku oferty, która Cię interesuje – wyślij do nas swoją aplikację także za pomocą formularza aplikacyjnego, jednak w tym przypadku dokładnie określ swoje preferencje zawodowe – dział, stanowisko, miasto, a my skontaktujemy się z Tobą, jeżeli pojawi się oferta pasująca do Twojego profilu.
ETAP 2:
Analiza dokumentów aplikacyjnych przez dział HR.
ETAP 3:
Osoby, które przeszły etap selekcji aplikacji, zostaną zaproszone na spotkania, podczas których mogą spodziewać się:
- I rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielem Działu Personalnego
- II rozmowy kwalifikacyjnej z bezpośrednim przełożonym i/lub szefem Działu
- analitycznych testów on-line badających poziom wiedzy merytorycznej niezbędnej na stanowisku, na które aplikują oraz umiejętności praktycznego rozwiązywania problemów najczęściej pojawiających się na danym stanowisku
- testów językowych on-line badających poziom znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Assessment Center – czyli metody rekrutacji pozwalającej zweryfikować kompetencje istotne na danym stanowisku.
ETAP 4:
Wybór najlepszego kandydata. Przedstawienie oferty zatrudnienia.
ETAP 5:
Mailowa informacja zwrotna do pozostałych uczestników procesu rekrutacyjnego.
Na każde Twoje pytanie związane z procesem rekrutacji chętnie odpowiemy!
Wystarczy napisać do nas na adres: hr@tpa-group.pl
Jesteśmy członkiem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, której celem jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relację z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji.