Diana Stachera

Marketingowiec i manager stawiający na różnorodność. Od początku zawodowej kariery związana z obszarem komunikacji. Przez pierwsze lata zawodowego życia pracowała po stronie agencji na rzecz klientów z różnych branż, tworząc dla nich strategie komunikacji i realizując różnorodne projekty marketingowe związane z PR oraz wsparciem sprzedaży. Od lat wspiera organizacje w zarządzaniu funkcją komunikacyjną – marketing, PR, komunikacja wewnętrzna, employer branding, zarządzanie zmianami. Przeprowadza firmy przez cały proces tworzenia komunikacji – od strategii, poprzez realizację projektów, aż po faktyczne przełożenie na wyniki sprzedaży dzięki budowie spójnego i efektywnego lejka sprzedażowo-marketingowego.

Specjalizuje się w strategii content marketingu, social mediach, tworzeniu produktów i zarządzaniu projektami. Ostatnie kilka zawodowych lat spędziła w strukturach kilkuset osobowej firmy doradczej odpowiadając za koncepcję i realizację działań marketingowych z obszaru business to business, wspierających skuteczne docieranie z przekazem do różnych grup odbiorców, przy użyciu selektywnie wybranych aktywności i kanałów. Jako managerka projektu była również zaangażowana w budowę produktu i wdrożenia na rynek dedykowanej platformy szkoleniowej.

Zwolenniczka zwinnego podejścia do zarządzania projektami marketingowymi, świadomego analizowania i mitygowania ryzyk oraz otwartości na zmiany.

Diana docenia skuteczność dobrze budowanych lejków sprzedażowo-marketingowych, precyzyjnego określania grup docelowych i kierowania do nich efektywnych działań, wykorzystywania benchmarków oraz niestandardowego łączenia tradycyjnych narzędzi z nowymi kanałami, jak i nowych narzędzi z tradycyjnymi kanałami. Zwolenniczka mądrego podejścia do content marketingu i budowania pozycji eksperckiej w obecnie pędzącym świecie w duchu Agile.

Posiada doświadczenie w budowaniu produktów cyfrowych. Od lat dzieli się swoją wiedzą na licznych szkoleniach i warsztatach.

Posługuje się językiem polskim oraz angielskim.

Publikacje

Baker Tilly TPA Index: Styczeń 2024

Energetyka wiatrowa w Polsce 2023

Puls rynku IT w Polsce. Firmy, ludzie, transakcje.

Baker Tilly TPA Index: Kwiecień 2023

Raport TPA Group: Koszty zatrudnienia w Europie Śr…

Ulga B+R – Podwójnie liczone korzyści

IP BOX dla firm

Ulga na wsparcie innowacyjnych pracowników

Baker Tilly TPA Index: Październik 2022

Baker Tilly TPA Index: Lipiec 2022